PRENUMERERA NU
Vi lovar att vara snälla!
Populära inlägg
Skapa blogg Logga in

Lycka

  • Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #2330 Svara
    Fanny
    Gäst

    Lyckan när man ÄNTLIGEN efter att ha varit med om 2 dödsfall i familjen förra året, blev insatt på antidepp och mådde skit, fick byta till en annan sort, mådde ännu mera skit och till sist prova en sista sort och där jag inte mådde bra alls till att man kontaktar psykiatrin för man kraschade totalt, sätter in en annan typ av medicin och jag börjar känna igen mig själv igen. Har inte mått såhär bra på LÄÄÄÄÄNGE och då har jag ätit medicin för mitt mående men har egentligen bara blivit sämre och sämre och ingen läkare har haft koll tyvärr. Men nu när jag själv tog kontakt så blev livet äntligen lite lugnare!!! och då har jag bara stått på denna nya medicin i ca 2-3 dagar!!

    Är så lycklig för det är skit att må skit helt enkelt haha. Hoppas denna lilla solskenshistoria kan hjälpa någon annan att känna att det går att må bättre och det finns hopp, allt är inte bara mörkt och eländigt även om det känns så tillfälligt men bara du får rätt hjälp så kan det vända för oss alla. Många stödkramar <3333333

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
Svar till: Lycka
Information om dig:

Varje skribent är ansvarig för sina inlägg.