Alltidtillsammans

Svar till: Aldrig ensam – jag är ensam

Jag vet inte men ska jag skriva igen nu då? Inget personligt svar direkt men det spelar inte så stor roll. Mår man dåligt så söker man de vägar dom kommer upp o det gjorde ni men ingen fråga hur det står till egentligen men det är illa vill ni svara då gör det annars hittar jag nåt annat. Ha en trevlig dag!

Relaterade inlägg

Intervju – Sanne Lundblad, med fokus på hormonell kvinnohälsa

Elin Lagerroos
6 år sedan

Vad är panikångest?

Alltidtillsammans
7 år sedan

Hjälp din partner hantera depression.

Elin Lagerroos
5 år sedan
Exit mobile version