PRENUMERERA NU
Vi lovar att vara snälla!
Populära inlägg
Skapa blogg Logga in

Ensamhet

Startsida Forum Prata med en vän Ensamhet

  • Detta ämne är tomt.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1290 Svara
    Isabella
    Gäst

    Hej, jag har alltid känt mig ganska ensam, men nu efter Corona så känner jag mer mer ensam än någonsin. Är det någon mer som känner samma som jag?

    #1291 Svara
    Johanna
    Gäst

    Jag vet precis vad du menar. Jag har nyligen gått med i ett korpen-lag, känns kul att få träffa lite folk varje vecka. Håller du på med någon sport eller har ett intresse dom du kan göra något med?

    #1313 Svara
    Anonym
    Gäst

    Jag känner mig också väldigt ensam. Försöker att gå en promenad varje dag, lyssna på musik som gör mig glad. I våras gick jag med i en bokcirkel, den gör mig glad och jag har lärt känna människor som jag aldrig hade träffat annars.

    #1314 Svara
    Erik
    Gäst

    @anonym, vilken bokcirkel är du med i? Är det i Stockholm?

    #1315 Svara
    Anonym
    Gäst

    Känner igen mig massor i det ni skriver, tror det är viktigt att hitta något man tycker om och omges av positiva personer. Jag och en vän gick med i en kör för 1,5 år sen, i kyrkan. Det är helt fantastiskt och mår så bra varje måndag när vi ses. Längtar hela veckan!

    #2332 Svara
    Emma
    Gäst

    Jag känner mig otroligt ensam och är i en dålig period nu också. Bor i Småland där jag inte har några vänner alls ( kommer från Stockholm. Hur gör man för att få vänner när man är 23 ?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Svar #1315 i Ensamhet
Information om dig:

Varje skribent är ansvarig för sina inlägg.